czwartek, 14 listopada 2013

Ay Ay *-*

A , więc na sam początek mam dla was chyba raczej niezbyt ciekawą wiadomość. A mianowicie :
ODCHODZĘ Z MSP 
Nie pytajcie czemu, zaraz wyjaśnię : 
UWAGA!!! Odeszłam z msp, ale nadal bd bloggować! Mam nadzieję, że kiedyś do msp wrócę ☺
W niedzielę już 14 lat * - *  Gimbaza też robi swoje. Za dużo nauki. Nie mam czasu, żeby codziennie siedzieć na msp. I poza tym to msp już mi się trochę znudziło * - * Wejdę jak bd miała czas. Postaram się obejrzeć film lub dać grafa, czy coś.
Skoro teraz nie będę marnować swojego całego wolnego czasu na msp, będę siedziała na blogu. Narazie będę jeszcze przez kilkanaście dni, bo chcem skończyć awardsa. Tego z wchodzeniem na msp przez 90 dni.
Z msp już tylko tyle na razie. 
A WIĘC postanowiłam dodać kilka faktów o mnie, żebyście chociaż trochę wiedzieli C : 

1.Mam urodziny 17 listopada.
2.Mam młodszego brata Szymona.
3.Kocham piosenki : Avril Lavigne , Evanescence , Green Day , Linkin park , Eminema .
4.Nie jestm belieberką ani directionerką !!!!!
5.Kocham jednorożce *-*
6.ask.fm/BelieveInSunshine
7.Od teraz już Julka , a nie bella thorne 434
8.Mój e-mail : bellathorne434@wp.pl  Piszcie co mogłabym zmienić.
9.Jeśli masz mnie w dupie , odwdzięczę się tym samym *-*
10.Nie, nie gram w Pet Party !!!!!
11.Jestem cholernie uzależniona od czytania książek!!!
To już koniec tego posta!!! Wiem, że jest beznadziejny i wiem, że macie lepsze pomysły, ale nie chcecie się nimi podzielić! Jestem otwarta na wszystkie próśby . Paa ;*
Od dzisiaj już wasza JULGA ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz