wtorek, 3 grudnia 2013

Die . ♥


No a więc , dzisiaj dostałam 2 z kartkówki z matmy ;-; I poczytałam wczoraj trochę bloga honey, nawet mi się spodobał :) Tutaj macie link do niego : KLIK!

No ale nie o tym miałam pisać.

Dobra, może zacznę tak: A więc miałam sobie takiego chłopaka Alexa , Poznałam go dopiero na początku roku szkolnego, ale i tak bardzo go polubiłam , może nawet aż za bardzo ( wiecie o co chodzi ♥ ) No i ostatnio jestem strasznie załamana , bo okazało się, że on wyjeżdża z Polski! D:

Boshe, to było straszne , myślałam , że będę ryczeć przez cały czas, mama nawet o tym nie wiedziała, bo ona ciągle myślała, że jestem chora. No i ja taka już samotna , ryczałam przez kilka dni, a on też nie chciał wyjechać :( Boshe, jak sobie to przypominam, to mnie strasznie brzuch nawala D: Alex, wróć do mnie , tęskniem ♥

Nie będę kontynuowała, nie chcialibyście wiedzieć, co będzie zaraz. Znowu brzuch napierdala D:

Mam dosyć wszystkiego. Wiem, że to czytasz, więc nie zostawiaj mnie samej D:

PS. ask.fm/BelieveInSunshine

W ogl. Nie zadajecie pytań, co z wami?

PS2. Prosiłabym bardzo, że jeśli czytasz tg bloga, zaobserwuj go.

PS3. Ktoś wie jak ustawić chat, żeby był po polsku?

Idem leczyć mooje złamane serce ♥ Bayu ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz