sobota, 2 listopada 2013

Siemano ^^

 Siema. Postanowiłam wrócić do majne kochanego bloga^^ . Nie mg nie wrócić, skoro zobaczyłam, że nadal
są jacyś czytelnicy ^o^ bardzo wam za to dziękuję,
dodam jakieś swoje dzisiaj zrobione screeny , Proszę o
pomoc w levelku mojej najce oleńka 1999 zostało tylko 6 tyś ;-; no a więc wcale nie tak dużo .__. Dobra , dzisiaj pod koniec posta, dodam jeszcze coś fajnego ^^
UWAGA!!! Ostrzegam was przed aria_wampirzyca , bo ona jest oszustką D: Jeśli oczywiście możesz, to błagam, zaspamuj jej ścianę C: Byłabym bardzo wdzięczna. A ponieważ dałam jej serca na noge i 5 pozdro, nie chciałabym, żeby się jej nie dostało *-*  Będzie zemsta, piszcie na poczte, jeśli daliście chociaż 5 spamów, jakiś tam prezent na pevno się znajdzie. Nie chodzi o to, że chcę was przekupić, czy coś, ale mam dość oszustów!! UWAGA!!! Nigdy, przenigdy nie wymieniajcie się z nią!! Za nic!! Serio, nie chcielibyście poźniej żałować :C











Tak, oto ona, ta oszustka ----------->











A wczoraj było haloween 0.0 oczywiście , że świętowałam o.o ŻART :D
Dobra, dodam zdj., jak strasznie wczoraj wyglądałam ( na msp oczywiście)
I jak wam się podoba? :)
Myślę, że na haloween w sam raz^^
Miałam jeszcze takie czarne oczy, jak emo ^^ Tylko akurat się nie chciało załapać na looka :C
Dobra , kończę, mam szczęśliwy dzień, bo właśnie nerdsy dostałam^^
dobra, dam zdj, bo se looka zrobiłam, żeby to uwiecznić^^
























No właśnie ^^


--------------------------->


Mi się nawet podoba, look By oleńka 1999

Zrobiłabym nagłówek na bloga, ale mi się nie chce D:

No dobra, narazie taki w arcie wystarczy c:


























No dobra, na dzisiaj koniec, ale mo odbija, dobra, wstawie jeszcze coś , co na pevno wszyscy znają ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz