środa, 29 maja 2013

Aim very happy :)

No i znowu się cieszę , że mnie nie zawiedliście c : Zawsze mogę na was liczyć , ale myślałam , że nigdy do tego nie dojdzie , że będzie aż ponad 600 wyświetleń . Jak będzie 1000 , to rozpłynę się ze szczęścia , a dodatkowo pięciu osobom dam prezenty z listy ( do 500 s.c. ) więc piszcie mi na pocztę kiedy wchodzicie na bloga ( dzień i godzina, ale nie koniecznie ) to będę na bieżąco . No ale w poniedziałem mnie prze cały tydzień nie będzie , bo jadę na zieloną szkołę do Zakopanego c :  Jeszcze pół paska fame i 13 lvl : D Trochę o temacie, który miał być w niedzielę :  Moja wycha jest bardzo bardzo bardzo głupia. Jak ostatnio we czwartek miałam przebiec2,5 kółka , a przebiegłam 3 to ona mi tego nie zaliczyła ; c Żaaaaaaaaaaaal
Jest głupia i ciągle mnie o coś pyta, a ja tego tak bardzo nienawidzę D :

I na koniec moja ulub. piosenka : )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz