poniedziałek, 13 maja 2013

Thank you very much!!! : D

A więc nawet nie wiem jak bardzo mam wam dziękować za 534 wejścia na mojego bloga !!! Nawet nie myślałam , że tak się stanie c : Sorki , że przez cały prawie tydzień nie było postów, ale zaległości postaram się nadrobić w sobotę. A tak w ogl. to jutro wyjeżdżam na 3- dniową wycieczkę do Krakowa Bochni i Ojcowa , więc przez te dni na pewno nie będzie postów . Na ulotce było napisane , że będzie darmowy internet , ale raczej nie zabieram ze sobą laptopa ; c opowiem jak tam było jak wrócę : D
 Aniu , mam nadzieję , że wejdziesz na bloga i łaskawie sprawdzisz w poczcie naszą pracę domową z anglika. Mam jeszcze do was jedno ostrzeżenie ! Nie zapraszajcie do znaj miśka@333 , bo to oszustka . I nie myślcie , że sobie to zmyśliłam , bo ta pierdoła uczy się ze mną w klasie. Blockować ją !! Ta zdzira myśli , że jest od was lepsza i udaje , że da wam darmowego vipa , kradnąc konta !! To na razie tyle. Swoją twórczość proszę przesyłam na maila bellathorne434@wp.pl Ten poprzedni , który podałam jest na razie nieaktualny. Ale się rozpisałam ; o dbr. będę kończyć . Ańju, moją tajną wiadomość zostawiam w twoim worku na buty!


Adios!                     Sooooogoooooood 1 c :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz