środa, 6 listopada 2013

Siemaa ^^
Ale mam zajebiaszczy humor dzisiaj ^^
Noom ^^
A więc byłam dzisiaj w galerii Białej ( jak ktoś z Białegostoku to wie o co kaman )
No i byłam w Claire's ni o oczywiście tak jak zawsze ' wow, ile tu ...' !
Akurat ten dzień był najbardziej zajebiaszczy , nie tylko  dlatego , że poszłam z koleżankami,
ale akurat dzisiaj była przecena 50 % zniżki na nausznice!!
Jak się pevnie domyślacie, to nie mogłam przepuścić takiej okazji, a że kocham robić zakupy, musiałam skorzystać jeszcze z promocji 3 w cenie 2 .
Dobra, dodam swoje zdj, ale tylko wtedy, gdy będzie 3500 wejść : )
 Żeby tak nie za szybko : D
 No i oczywiście byłam tam około 1,5 godziny, bo sie nie mogłam zdecydować, które wybrać ; /
Jak coś to zrobie zdjęcie i dodam ( :
Na dzisiaj mam już dość, też po przeżyciach z opery o . o ( Pisałam o tym 2 posty wcześniej )
No i boję się jeździć autobusem 0 . 0
Też byście się bali / bały , gdybyście to zobaczyli 0 . 0
Nie, nie opiszę tego, niczym mnie nie zmusicie.
Do zobaa, buziaki ; *

A tak w ogl, to ostatnio sprawdzian pisałam z hiszpańskiego , który miałam napisać jakiś miesiąc temu i bardzo zdziwiona jestem, bo szóstke dostałam 0 . 0 A połowy testu w ogl. nie zrobiłam o . o Dziwneeee < 3
Pani Dayan, ale i tak pani dziękuję, kolejna szóstka, może mi się przyda
: D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz