czwartek, 28 listopada 2013

♥ SŁAG ♥

Boshe, ja naprawdę mam dzisiaj dobry humor, ale to zajebiście, bo byłam strasznie załamana i nadal jestem. Napiszę o tym w następnym poście : D    A więc mam dla was ( raczej dla niektórych z was ) zajebiste filmiki, które nwm jakim cuden znalazłam :D  Sami Se obejrzyjcie i zobaczcie tego zajebiaszczego gościa. I mam jeszcze jedną nie fajną wiadomość: Na urodziny 17 listopada dostałam nowy telefon LG l7 2 ( to akurat na razie dobra wiadomość ) No i dzisiaj w szkole jak stałam w kolejce na obiad. to jakiś koleś się wyglebał na mój plecak i Jpdl , Nie widzę połowy ekranu w telefonie!!! No co za debil !!!   Będzie mi płacił za wymianę ekranu i nie obchodzi mnie to , że on jest na gwarancji !!
I jeszcze taka wiadomość dla mojej byłej BFF , ponieważ wiem, że zaglądasz na majne bloga. A więc :

Jeśli ja do cb dzwonię, a pół roku się nie widziałyśmy to ty kurwa mi piszesz , że nie chce ci się gadać. Mogłabyś chociaż dupę ruszyć i odebrać ten cholerny telefon! A ty nawet oddzwonić nie raczysz! Jeśli mnie nienawidzisz to powiedz mi to w twarz. A ja nie lubię mówić ludziom takich rzeczy prosto z mostu, wolę żeby się sami dowiedzieli. Jpdl , nie wmawiaj mi teraz, bo mogę zrobić screen i to wszystko tutaj wstawić. Alę chcę żebyś wiedziała: Nie mam zamiaru już więcej do cb dzwonić i jeśli ty to zrobisz, to wiedz, że ja i tak nie odbiorę. Mogę ci jedynie odpisać coś w stylu : ,,nie zawracaj mi dupy’’  . To tyle mam do powiedzenia na ten temat. Dziękuję za uwagę. A teraz moje obiecane rozweselacze, jak znacie gościa, to zajebiście :
1. 


2.


3.




4.



Dbra, idę oglądać Postrach nocy , będzie zajebiście ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz