czwartek, 1 sierpnia 2013

Wróciłam !!

Jesteście happy? No, a więc - do rzeczy : przekroczyliście 1000 wejść, za co bardzo wam dziękuję, więc prezenty dostają:
oleńka 1999  nie tylko za częste odwiedzanie majne bloga, ale również za pomoc w levelku - a więc prezent , 2 grafy i zrobienie 5 looksów przeze mnie.
Aktorka$ za to samo jak wyżej
Ariana Grande <333 za pisanie do innych movies o pomocy mi w levelku , za częste dawanie grafów i oglądanie seków - należy ci się prezet z l.ż. , 5 looksów zrobionych przeze mnie i obejrzenie 5 filmów

Więcej osób niestety nie ma ( jeśli kogoś pominęłam przepraszam, ale myślę , że nie ) . UWAGA!!!  proszę p pomaganie mi w levelku - zostało niecałe 21 tysi   ( :  Mam nadzieję, że się postaracie i obejrzycie chociaż kilka seków.

Oczywiście Aktorka$ też potrzebuje waszej pomocy w levelu. Obejrzyjcie jej 5 nowych seków, napewno się ucieszy, gdy wróci znad morza c :

Uhh... ale się rozpisałam, mam dla was na koniec (sama wymyśliłam)  : Keep Calm and Ask me on ask.fm

xDD

  

  

Dostałam od koleżanki koszulkę z napisem: Keep Calm and do the harlem shake
Mniej więcej taką , tylko, że błękitną ( :
 
 A na sam koniec coś dla nudzących się : KLIK!! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz