środa, 7 sierpnia 2013

Zielono mi ^o^

Drogi pamiętniku !                                  Murzasichle , 04.06.2013

   Poniedziałek - był to dzień pełen wrażeń , chociaż zaczął się bardzo 
wcześnie , bo o godzinie 05:10 . 
   Podróż autokarem była bardzo męcząca, ale w końcu dojechaliśmy
 do Kopalni Soli w Wieliczce.Po wizycie w kopalni pojechaliśmy do
domu wczasowego '' U Marii '' .
   Od teraz ( od poniedziałku ) do piątku mieszkam z Agatą w pokoju
nr. 4  na pierwszym piętrze. O 22:30 przyszła do nas pani i wkurzyła 
się, że jeszcze nie śpimy D : 
  

  A więc postanowiłam opublikować mój ' pamiętnik z Zielonej ' , żebyście mogli sobie poczytać xDD.
Mam nadzieję , że wam się spodoba * o * Taki krótki, bo większość w środku pominęłam, nie chciało 
mi się tyle pisać. To do kiedyś < 3 3  

Wczoraj o północy pociągiem przyjechali do mnie Ciocia Donata ( zawsze kojarzy mi się z Donutem , chociaż jest chuda XDD ) , ciocia Iwona ( sis cioci Donuty xDD ) , Jej mała córka Julka ( jak dzisiaj wrzeszczała to myślałam , że ogłuchnę # . #  ) i wujek Tomas ( jego widziałam po raz pierwszy , bo mieszka
w Niemczech ) . 

Na dzisiaj to tyle. Mam zamiar napisać jeszcze więcej. Paa. ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz